štvrtok 16. mája 2013

Blbosti :)

Takže som tu len na skok. Ale cbcela by som sa vyjadriť k udalostiam, ktoré sa stali v blizkej minulosti :D

1.)  Po celom twitteri, facebooku...vlastne všade sa hovorilo o 'prekvapení'. Dnes sem sa dozvedeli,  že je to tour 2014. No a že vraj to má byť po celom svete. Ale ja osobne pochybujem, že tam bude Slovensko alebo Česko. Tak ja neviem...veď uvidíme :)) Ešte sa však hovorí,  že tam nemôžu ísť deti, ktoré majú menej ako 12 rokov a od 12+ do 16 rokov tam musíte ísť s doprovodom -_- takže tak :D úplne si viem predstaviť,  že tam pôjdem s babkou :DD

2.)  Osobne Bravo nečítam,  ale kamarátka mi ho dala, nech si ho prečítam.  A bol tam článok o Harrym  a o tom, že je gay.  Písalo s tam, že niektoré tetovania tomu nasvedčujú.  Napríklad: motýľ na hrudi, vešiak po pazuchou, vtáčia klietka....Písali,  že aký chlap by si dal vytetovať na hruď motýľa.  Mne osobne s toto tetovanie nepáči,  ale je to jeho telo.  Ďalej vešiak je častým  označovaním gayov. A vtáčia klietka tak isto... Ešte písali,  že či jeho vzťahy nie sú na krytie jeho orientácie.  A tak isto uvažovali o Larrym.  Slovom také kecy. A ešte písali,  že či náhodou nie je bi.  Nejaký slávny idiot (nepamätám si jeho meno :D) tam napísal,  že je na 99, 9 % bi.
Mne osobne je to jedno. Môžu byť aj gayovia, ale ja ich budem mať stále rada. Nechápem prečo by sme mli niekoho za  také niečo nenávidieť.  To j môj názor :))

3.)  Naši hokejisti sa držali dobre! Sme pani,  aj keď sme nevyhrali :)

4.) Časť mám do polovice napísanú  tam ju asi v piatok pridám.

HAVE A NICE DAY :3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára