streda 8. mája 2013

L♥VE 9

Louis
Prečo sa musí zrazu všetko dosrať? Prečo?  Lebo nežijeme v rozprávke ale v krutej realite....No idem od začiatku.
Ako náhle El vstúpila do miestnosti,  cítil som, že niečo nie je v poriadku.  Chcel som ju pobozkať,  ale ona ma odstrčila. Nechápal som tomu. Dokonca nebola ani milá k Lore. Ona, ktorá každému dokázala vykúzliť úsmev na tvári,  tá ktorá bola každému oporou, bola teraz  iná.
Išli sme hrať fľašu,  Liam nepil tak ako vždy,  ale  El taktiež nepila, ona iba odvrkla, nech sa nestaráme. Hrdlo fľaše ukázalo na Loru a Harrold jej mal dávať úlohu.  Prikázal  jej nech sa vyzlečie do spodného prádla a ide susedom popriať dobrú noc. Bolo jasné,  že ju chce vidieť  ako-tak nahú.  Musím uznať,  že  bola dokonalá,  a aj postavu mala úžasnú,  kľudne by mohla robiť modelku. Ale na moju Eleanor nikto nemá.  Nad touto vetou som sa pousmial. Spýtala sa, kto sa ide pozerať na toto divadielko. Všetci sa postavili okrem El a tak som si aj ja sadol, lebo som chcel vedieť čo jej je. Ostatný odišli a my sme zostali sami. Sedeli sme na studenej dlážke a ja som nakoniec prehovoril.
"El, láska,  čo  ťa žerie? " spýtal som sa jej.
"Ja, ja Louis ja ja som...tehotná" zašepkala.  Neveriacky som otvoril ústa.
"Ale, veď to je úžasné!  Ja, budem otcom" úprimne som sa tešil.  El však nevyzerala dva-krát nadšene.
"Asi som sa nevyjadrila správne. Bola som." Povedala sucho a v očiach sa jej zjavili slzy.
"Po-potratila si?" Spýtal som sa trhane. Všetka radosť vypršala tak rýchlo,  ako prišla.  Prikývla a tým mi potvrdila túto zdrvujucu správu.  Silno som si ju privinul a pošepkal som jej, že nám to nabudúce vyjde.  Ona mi objatie neopätovala. Iba tam sedela s rukami klesnutymi k telu. Pomali som sa odtiahol a čakal,  čo mi na toto povie.
"A chcem tento vzťah ukončiť..." hlesla. Ona, ona sa so mnou rozchádza? Prečo?  Čo som urobil zle? Ľúbim ju, kde som teda urobil chybu? Myslím,  že som jej to často dokazoval, že je moja princezná ktorú milujem a nikomu ju nedám.  Tak prečo?  Na toto vedela odpoveď jedine ona...
"Ale El prečo?  Čo som urobil zle?" Spýtal som sa zúfalo.
"Ty nič.  To tie tvoje Directionerky" posledné slovo povedala s veľkým opovrhnutím. Kypela vo mne zlosť.  Fanúšičky som miloval, ale niektoré boli fakt extremy.
"Oni, ja proste som išla domov a oni si ma zastavili, sotili mi na zem, nadávali a začali do mňa kopať...vlastne preto som potratila..." hlesla. Tak toto nie! Nikto nebude ubližovať mojej El! Tvojej? Nepovedala, pred chvíľou niečo iné? ozval sa dotieravý hlas v mojej hlave. 
"Je mi to strašne ľúto, že toto musíš trpieť" ozval som sa do ticha a jednou rukou som si ju privinul. Ona ma odtlačila.
"Ako som už povedala, tento vzťah už nemá význam. Louis, ja ťa už nemilujem. Mám ťa iba úprimne rada, a le už ťa nemilujem. Proste ti nedokážem klamať do očí. A navyše, stále mi chodia nenávistné twetty, že mám umrieť a podobne. Ja to už nezvládam" povedala a postavila sa "A Loui navyše to dieťa nebolo tvoje...Ja našla som si pred dvomi mesiacmi niekoho iného, ktorého úprimne ľúbim. Iba raz sme sa spolu vyspali a to bolo pred 3 týždňami. So sorry..." povedala  a smutne sa ma mňa pozrela. Ja som sa iba bezradne pozeral, ako moja láska odchádza.
"El, prosím spravila by si pre mňa niečo?" spýtal som sa nečujne. Ona sa otočila a váhavo prikývla. "Prosím pobozkaj ma, posledný krát" zašepkal som svoju poslednú prosbu. Pristúpil som k nej a opatrne som ju pobozkal. Začala váhavo spolu pracovať. Snažil som sa dať do toho bozku všetky moje aktuálne pocity. Lásku k tomuto dokonalému stvoreniu, sklamanie a smútok. El sa pomaly odtiahla a odišla. Navždy. Odišla s ňou aj moja druhá polovica. Akoby mi niekto vytrhol kúsok seba. Prázdnota, presne tak som sa cítil. 
„Doriti!" skríkol som a buchol do stola, aby som si vybil zlosť...Bol som nahnevaný na celý svet. El bola mojím celým životom...


El
Zotrela som si slzy, ktoré mi medzi časom vyhŕkli. Musela som to urobiť, už viac som ho nedokázala klamať. Bude mi chýbať. Stále ho mám rada, ale iba ako kamaráta a záleží mi na ňom.
Obula som sa, nasadila kamennú tvár a vyšla som von. Bez pozdravu som obišla všetkých čo boli vonku a pobrala sa domov. 
Všetkých čo som mala rada, som opustila. Aspoň tu mám Jacka, ale stále je mi ľúto Louiho. Je to dobrý chlapec, musí si nájsť dievča čo si ho zaslúži...Nech je šťastný bezo mňa. 











Tak tu je akoby vysvetlenie. :) musela ich rozdeliť, aj keď nerada...:/ A ja mám len jednu malú otázku, ževraj (neviem či je to pravda) ale Dan a Liam sa rozišli...

1 komentár:

  1. tak táto čast bola geniálna a smutná zároven z jednej strany chápem El ale je mi ľúto ze to takto skončilo :) rýchlo dalšiu prosím:)

    a čo sa týka Liama a Dany tak asi je to bohuzial pravda lebo ked sa liama na to pýtali tak sa k tomu nechcel vyjadrovat čo je pre mna znamením ze to môze byt pravda, prečo by tie klebety nevyvrátil keby to pravda nie je?

    OdpovedaťOdstrániť