pondelok 6. mája 2013

L♥VE 8

(pusti si :D) Lora
"Ja viem,ona je proste dokonalá" povedal Niall, ktorý sa medzi časom postavil. Objal ma jednou rukou okolo pliec a dal mi pusu na líce...

„Niall James Horan! Kedy si mi chcel povedať, že máš priateľku? Prečo sa ja musím dozvedieť všetko posledná?! Tak tak to teda nie" rútila sa ku nám kričiaca baba s blonďato-ružovými vlasmi. „A inak gratulujem! Ste spolu neuveriteľne rozkošný!" povedala a usmiala sa, keď bola pri nás.  Keď som sa zamyslela nad touto situáciou vybuchla som do smiechu. Niall zároveň so mnou. Čo vám poviem sme prepojený!
"To je skvelé, že si Niall našiel svoju princeznú" usmialo sa dievča s kučeravými vlasmi a dalo pusu Liamovi. Takže toto je Danielle. Liam bol ňou tak očarený,že jej nepovedal pravdu a iba na ňu zbožne hľadel.  Ja a Niall sme sa stále smiali. A potom sme naraz prestali.
"My spolu nechodíme" usmiala som sa na tie dve sympatické dievčatá.
"Sme najlepší kamaráti, od detstva. Ale pred 3 rokmi sme sa prestali stretávať, kvôli ehm okolnostiam..." vysvetlil Niall.
"Aha, ale aj tak by ste boli spolu zlatí" rozplývala sa Pinky a Dany len súhlasne prikyvovala.
"Som Danielle, Liamova priateľka. Teší ma" objala ma.
"Lora, aj mňa teší."
"Som Perrie a prepáč mi ehm ten začiatok" uškrnula sa.
"V pohode. A ty si koho?"
"Zaynova" usmiala sa a objala ma.
"El ahoj" prišiel privítať Louis nejaké dievča. Teda jeho dievča. Išiel ju pobozkať,ale ona ho od seba odstrčila. Ojoj, toto je zlé...
"A toto je kto?" spýtala sa podráždene. Chalani mali vypúlené oči, asi neboli zvyknutí na takéto jej správanie.
"Lora teší ma" usmiala som sa.
"Eleanor" odvetila sucho.
"Ták čo ideme hrať?" snažila sa zachrániť Perrie túto divnú chvíľu.
"Hm fľašu?" spýtali sme sa naraz s Harrym. Dali sme si päť. Ostatný zamrmlali,že ok. Louis sa postavil a išiel po alkohol. Posadali sme si do kruhu.  Postupne sme si odpíjali z fľaše, teda okrem Liama a El. Liam nemôže,lebo má iba jednu funkčnú obličku a El, tá iba odvrkla, nech sa do nej nestaráme. Louis mal akú si poklesnutú náladu. Podľa mňa to bolo kvôli jeho priateľke...
Keď bola fľaša do polovice vypitá, Liam ju zobral a roztočil. Padli to na mňa a mal mi dávať Harold. 'Pane Bože, ochraňuj ma' vyslala som modlitbu do neba.
"Pravda, láska či odvaha?" škeril sa.
"Odvaha" pohotovo som odvetila.
"Hmm...mám ťa rád, tak ti dám ľahkú úlohu. Vyzleč sa do  spodného prádla, choď zaklopať ku susedom a popraj im pekný večer" zákerne sa usmieval. Ja som mykla plecom a začala som sa vyzliekať. Mikina, top a nakoniec kraťase. Všetci chlapi v miestnosti na mňa vyvaľovali oči.
"Idete sa pozerať?" spýtala som sa ich pri dverách. Postavilo sa celé osadenstvo až na tú nafúkanú Eleanor. Keď Tommo uvidel, že sedí, tak si sadol aj on. Majú si čo vysvetľovať.
 Otvorila som dvere a všetci za mnou. Našli si dobré miesto na pozorovanie a ja som sa pobrala splniť svoju misiu. Vyšla som z areálu ich domu a zamierila som k susedom. Zaklopala som. Otvoril mi asi 25-30 ročný celkom dobre vyzerajúci chlap a premeral si ma.
"Dobrý večer, ja vám chcem popriať dobrú noc, aby ste sa sladko vyspali" žmurkla som na neho. On hipnotizoval moje prsia.
"Ehm, ďakujem aj vám" snažil sa mi pozerať do očí.
"Čo tu robíš, ty štetka?! Už aj sa prac z môjho pozemku" kričala po mne asi jeho priateľka, ktorá medzi časom vyšla von a zaháňala sa po mne tĺčikom na mäso. Ja som zobrala nohy na plecia a utekala čo najrýchlejšie. Keď som opustila ich pozemok, zakričala som na toho chlapík, že ma tešilo. On sa iba usmial. Poskakujúc a smejúc sa zároveň  som sa pobrala do 1D domu. Tam na mňa vyvaľovali všetci oči, najmä Haz.
"Si vážne dobrá! Fakt som netušil,že to splníš!" uznal Harry. Potom sme sa začali smiať nad celou touto scénou,čo sa odohrala. Nedokázali sme sa prestať smiať. Prestali sme až vtedy, keď z dverí vyšla Eleanor a so zdvihnutým nosom, bez pozdravu odišla.
„Ona je vždy takáto?" spýtala som sa ich po minúte ticha. Oni iba smutne pokývali hlavou, na znak nesúhlasu.
„Doriti!" počuli sme Louisov hlas a následné tresknutie. Začudovane sme sa na seba pozreli a rýchlo sme vtrhli dnu...















Lora  :))



Sory, ale musela som z El spraviť "mrchu"...dúfam, že sa páčila :) a poprosím komentáre :))

2 komentáre:

  1. prečo si z el spravila mrchu? :) toto sa mi k nej vôôôôôôôôôbec nehodí :) ale inak zaujímavá čast :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako tá El to čo? :OOOOO
    Teším sa na ďalšiu :3

    OdpovedaťOdstrániť