streda 1. mája 2013

New Start (Liam)

Ták tu je jednodielovka :) a ďakujem za 640+ zobrazení ♥ 
Je divná -_- ale čo už :D

Liam
„Loki! Loki, okamžite ku mne! Pozri mám maškrtu. No tak Loki poď sem!" kričal som na celú ulicu a naháňal môjho štvornohého kamaráta. Iba sa na moje volanie otočil, pozrel na mňa svojími očami a utekal do nejakého areálu. Ja som sa rozbehol za ním. Zahol som za roh a tam rýchlo som dýchal. Nachádzal som sa na nejakom cvičisku so psami. No, fakt super a teraz nájsť toho môjho. Poobzeral som sa dookola a nikde som ho nevidel.
„A došľaka" nadával som si nahlas.
„Nechýba ti náhodou pes?" usmialo sa na mňa dievča s Lokim na rukách. 
„Loki!" vyhŕkol som a zobrala som si ho. „Ďakujem ti..." nasilu som sa usmial.
„To je v pohode. Je strašne zlatunký" rozplývala sa a ja som si ju začal obzerať. Hnedé vlasy po lopatky, hnedé oči, malý nos v ktorom bol maličký piercing a krásne krojené pery. Bola mi po nos a mala chudú postavu. Sršal z nej veľký optimizmus.
„Ozaj, ja, že toto je cvičisko?" spýtal som sa jej.
„Dobrý postreh" uškrnula sa. Usmial som sa nad ňou.  Nie falošne, ale od srdca. Payne! Za 2 mesiace si sa  usmial normálne! Wau!
„Ja viem. Vieš, tento tu" ukázal som na Lokiho „je strašne neposlušný a k chcel by som ho vycvičiť. A tu sa, že vraj psy veľa naučia. A tak, že či nevieš, že za kým mám ísť keď sa chcem zapísať..."dopovedal som.
„Za mnou" usmiala sa ako by nič. Počkať! Toto patrí jej?
„Ehm a toto patrí tebe?" spýtal som sa.
„Mojim rodičom. Ale teraz to mám na starosti ja..." usmiala sa „Tak okay poď za mnou." povedala a ja som ju následoval. Vošli sme do nejakej budovy, potom sme zahli a ocitli sme sa v kancelárii.
„Sadni si!" ukázala na kreslo a ja som si poslušne sadol a Lokiho, ktorého som mal stále na rukách som položil na zem. „Takže, tvoje meno?" spýtala sa a oči upierala do papiera.
„Liam Payne" zapísala si to a ja som bol prekvapený, že nevyvádza alebo podobne. Potom sa ma pýtala také veci ako napríklad môj vek, kde bývam, aká je Loki rasa, aké mal očkovania a podobné. Keď sme skončili tak sme sa postavili a vyšli sme von z tej budovy.
„Môžem ti hovoriť Liam?" opýtala sa ma. Ja som prikývol.
„A ty sa ehm no ako sa voláš?" nesmelo som sa spýtal. Bolo mi to trápne, že neviem jej meno.
„Sarah, teší ma" zasmiala sa svojim zvonivým smiechom. „Chceš dnes absolvovať prvý tréning? Začína sa za pol hodinku..Tak?" spýtala sa.
„Chcem...len ja nemám nič zo sebou. Tým myslím piškóty, alebo niečo také veď chápeš nie?" uškrnul som sa. Neviem prečo, ale pri nej mi to prišlo akoby neexistovali  žiadne problémy. Poznali sme sa asi pol hodinu, ale mal som pocit, že ju poznám celý život.
„Neboj, dám ti" usmiala sa.
 „Vieš, ja sa ti nechcem pliesť do života, ale niečo ťa trápi. Viem to. Ak chceš povedz mi to, som tu pre teba" povzbudivo sa na mňa usmiala. Odkiaľ to vie? A mám jej to povedať? Nemám? Och!Tak jej to teda poviem..
„Tak začnem od začiatku. Som slávny spevák skupiny One Direction" začal som.
„A mal som priateľku. Pred 3 rokmi sme sa spoznali v X-Factore, kde bola ona ako tanečnica. Bola to láska na prvý pohľad. Postupne sme sa stali slávnymi, ale my sme boli spolu stále. Fanúšičky ju zo začiatku nemali moc radi. Písali jej výhražné správy a podobne. Chceli aby zomrela, nadávali jej do zlatokopiek...proste ju šikanovali. To nás vzťah iba upevnilo. Miloval som ju a ona ma pred 2 mesiacmi odkopla. Povedala, že nie som dosť dobrý pre ňu. A to ma zranilo. Bol som ako stroj, bez duše. Pred médiami som sa usmieval a tváril sa šťastne, ale v súkromí som bol  chodiaca mŕtvola. Chalani sa ma snažili utešovať, povzbudzovať, ale ja som to nedokázal. Neprejavoval som žiadne emócie.
Tento tu pes  je náš spoločný. Teda bol. Povedala, nech si ho nechám, že ona ho nechce. Teraz som sa po dlhej dobe znova usmial, úprimne. Vďaka tebe, ďakujem..." objal som ju. Toto som potreboval. Vyrozprávať sa niekomu, opačného pohlavia. Niekto, kto ma bude chápať a myslím, že ona ma chápe.
„Za málo, som rada, že som ti pomohla. Nechcem ťa utešovať, ale ona nebola tá pravá. Tá pravá ešte len príde a ty to budeš vedieť, že je to ona. Bude pre teba dokonalá a budete do seba zapadať ako skladačka. Dokonca budeš za ňu schopný položiť vlastný život. Tomuto sa hovorí láska. Milovať a nehľadieť na chyby"
krásne sa usmiala.
Myslím, že som tú pravú práve našiel! ♥ 






5 komentárov:

  1. nie je divná :) mne sa páči :) ale možno by sa príbeh dal rozviesť aby to nebola jednodielovka :) ten koniec si to sám o sebe pýta :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada,že sa ti to páči :3 no hej dalo by sa ešte pokračovanie...ale ja som to chcela nechať 'otvorené' :D

      Odstrániť
    2. tak si pokračovanie budem asi musiet domysliet :)

      Odstrániť
  2. Úplne dokonalé! :3

    OdpovedaťOdstrániť