štvrtok 2. mája 2013

L♥VE 7

Ták tu je 7. časť. Strašne pekne ďakujem za 700+ zobrazení ♥ Veľa to pre mňa znamená a ďakujem aj za komentáre :3 Ale teraz k pointe...Dnes je "výročie" blogu :D je to presne mesiac, čo som si ho založila. A mňa najviac štve, že je tu dokopy 12 príspevkov. Ja sa ospravedlňujem, že som nepridávala...Pokúsim sa častejšie pridávať. A to je všetko užite si túto divnú časť :D
Lora
Dokončila som svoj príbeh, prstom som si utrela slzu. Zdvihla som hlavu, lebo som sa chcela pozrieť na chalanov.  Liam hypnotizoval stenu a mal bolestný výraz v tvári. Zayn mal tvár v dlaniach. Harry posmrkával s päsťami si šúchal oči. Louisovi po tvári tiekli slzy a n on si ich sem tam zotrel. Pohľad mal uprený do zeme. Môj Niall plakal na celé kolo. Oči mal červené. Prečo? Prečo som to hovorila, keď viem, že je taký citlivý? Tuho som ho objala a tíšila som ho. Nemohla som sa pozerať ako sa kvôli môjmu životu trápia.
„A dosť! Chalani, ja viem, že je to strašný príbeh, ale nemôžte sa kvôli tomu trápiť. Ja som sa už kvôli tomu dosť natrápila. Viem, že ste Ryana nepoznali ale ja viem, že by nechcel aby ste boli z toho smutní! Prosím..." posledné slová som zašepkala. Chalani si zotreli slzy a skúsili sa tváriť normálne
„A-a koľko je už ...veď vieš" spýtal sa Harry potichu.
„Od marca" odpovedala som mu „Čiže 4 mesiace..." hlesla som. Niall ma silno objal. Toto som potrebovala. Jeho objatie...

***
„Ja vás absolútne nepoznám! Povedzte  mi niečo o sebe" škerila som sa na nich. Ako tak sme zabudli na ten príbeh a začali sme sa baviť. Respektíve zoznamovať.
„Okay, takže my sme One Direction. Prihlásili sme sa do X-Factoru, skúsiť šťastie. Každý sme išli osobitne a nepoznali sme sa. Potom v strede súťaži nás vyhodili, ale navrhli nám, že nás dajú do skupiny. A takto vzniklo 1D. Názov vymyslel Harrold. A postupne sme sa stali slávnymi..." dopovedal Liam. Usmiala som sa na neho.
„Toto je Zayn Malik, má 20 rokov. Narodil sa v Bradforde. Má 3 sestry. Je to Bad Boi. Mám priateľku Perrie, ktorá je speváčkou . Je tichý a narcis. Nikdy sa nedotýkaj jeho vlasov ak chceš ešte dlho žiť na zemi" konštatoval Louis a my ostatný sme sa smiali.
„Dobre, Louis. Tento tu, čo ma pred chvíľou predstavoval sa volá Louis Tomlinson a pochádza z Doncasteru. Má 21 rokov a je najstarší. On je strašne šialený, ale to si si už určite všimla" uškrnul sa na mňa Zayn. „Má 4 sestry. Miluje deti a má priateľku Eleanor Calder a ona je modelka. Má prezývky: Tommo
alebo Boo Bear. Je najlepší kamarát s Hazzom. Miluje mrkvu a má holuba ktorý sa volá Kevin." dopovedal a ja som na Louiho kukala ako na idiota.
„Mrkvy? Vážne? A holub?" rehotala som sa.
„Takto Lora, s tým holubom je to pravda a z časti aj s mrkvou. Totižto raz sa ma v jednom rozhovore pýtali, aké baby sa mi páčia a ja som chcel byť originál a tak som povedal, že také, ktoré majú radi mrkvu." po tomto som sa začala ešte viac smiať.Potom som prestala, lebo mi niečo doplo.
„Ahá! Takže to kvôli tebe, sa musím dennodenne pozerať na dievčatá v mojom veku ako naháňajú holubov a kričia Kevin?" snažila som sa tváriť vážne.
„Áno uhádla si." škeril sa „A teraz si sadni motýlik. Chceš nás spoznať či nie?" usmial sa.
„Motýlik?" pozerala som či je v pohode. Louis mi rukou zakryl ústa.
„Toto je Liam Payne alias Daddy Directioner. Je pozorný a vždy ti pomôže. Má priateľku Danielle Peazer a ona je tanečnica. Liam pochádza z Wolverhampton. Má 20 rokov. A bojí sa lyžičiek" predstavil ho Harry.
„Harry Styles, je cukríček skupiny. Sukničkár, ktorý zbalí hociktoré dievča. Zväčša je na staršie. Má 19 a je z Holmes Chapel. Miluje mačky. Má staršiu sestru a je voľný. A má 4 bradavky" povedal Liam a ja som ešte viac vytriešťala oči ako predtým.
„Ste vážne divný" poznamenala som. Oni sa iba zaškerili.
„No a ty čo Niallerko môj? Čo dievčatá? Hm, už si našiel svoju princeznú?" spýtala som sa blonďáčika. On iba smutne pokrútil hlavou. Objala som ho a pošepkala som mu, že tá pravá príde v pravý čas.
„Lora, povedz nám niečo o sebe ty.." usmial sa Harry a ukázal jamky v lícach.
„Volám sa Lora Sasha Emily Jane Barbara Chuckbert. Viem dlhé meno. Mám 17 a mám brata- dvojča. Pochádzam z Londýna....To by malo byť všetko."
„Dobre, dobre dosť bolo zoznamovania! Ideme si zahrať hmm caraoke" zlovestne sa usmieval Louis. Ja som mykla plecom, že mne je to jedno.
Pustili sme sa do toho. Chalani majú nádherné hlasy a úžasne spievajú. Plus je, že dobre vyzerajú a tak si ich museli obľúbiť milióny dievčat.
„Teraz ideš ty" povedal Hazza a uškŕňal sa od ucha k uchu. Vybrala som si pesničku a začala spievať.
Vybrala som si  A Thousand Years od Christiny Perri. Zatvorila som oči a spustila. Dávala som do toho dušu a snažila som sa spievať čo najčistejšie. Keď som otvorila oči uvidela som chalanov, ako majú otvorené ústa dokorán a jedine Niall sa spokojne usmieval.
„Wau, si úžasná speváčka!" spamätal sa Liam. Ja som sa iba usmiala.
„O teba by sa pobili všetci!" podporoval ho Zayn. Ja som sa iba krátko zasmiala.
„Ja viem, ona je proste dokonalá" povedal Niall, ktorý sa medzi časom postavil. Objal ma jednou rukou okolo pliec a dal mi pusu na líce....







2 komentáre:

  1. som zvedavá na pokračovanie :)a ako sa príbeh bude vyvíjať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasné :3 Teším sa na ďalšiu :3

    OdpovedaťOdstrániť